arale ♥

Follow|Home
Friday, September 15, 2017 | 7:03 AM | 0 comments

hai gais,harini rajin pulak nak buat throwback setahun yang lalu.harini kita throwback gambar jee okey.







masa ni eksaited naik flight. hahaha first time kot. snyum skit


transit di abu dhabi. lawa kan airport dia. serius lawa gila. takda kawan kan, so selfie sorang jelah 



this one kawan dari pahang. sebab aku naik dengan pahang. orang lain naik dengan terengganu. so aku takda kawan pun masa ni. ajaklah dia bergambar hahaha even tak bercakap pun.


al kisahnya sampai di abu dhabi,aku dengan sorang lagi budak pahang takda tiket dari abu dhabi ke mesir. so ustaz pahang belanja aku dengan sorang lagi ni naik VVIP hihihi. jangan jeles. rezki tau hahaha


dalam flight VVIP. kerusi dia boleh buat mcm katil. pastu bantal dengan selimut dia sedia.aku duduk je tetiba ada pramugari tanya nak juice tak. tak sangka bestnya naik VVIP ni. takleh bayang kalau yang naik first class.lagi best kot.


yang TV tu ekonomi ada jugak. sama je, cuma tempat dia lagi luas. sebab kita duduk sorang sorang. best!

makanan dia boleh pilih. dia bagi menu. tapi satu pun aku tak faham hahaha. yang aku faham omelete je. so aku order yang tu dengan jus oren. gelap tu sebab malam kot waktu sleep. 




ni masa first first sampai mesir. terkejut dengan cuaca dia panas gila. ni masa pegawai bawa aku makan burger dekat kedai burger lah. lega sebab sejuk.aku nampak ada orang pengsan sebab panas sangat kan. kejut jap.

haa macam ni lah bangunan bangunan dekat mesir. semua warna sama je. berdebu je lebih .cuaca panas. takyah nak mekap sangat kalau datang sini hahaha, cair mekap tu.
kat sana aku duduk dekat bakan terengganu.setiap negeri ada asrama dia masing masing. so tak miserable sgtla. senior senior ada nk guide. 


ni pemandangan dari bilik aku. boleh lah cuci mati budak laki main bola. 
yang depan tu asrama kedah .yang kanan tu asrama sarawak.yang kiri asrama pahang.


pemandangan dari asrama kami





kami team budak baru dihidangkan dengan air barli susu. best gilaa. 


yang ni kawan kawan batch aku. saling mengenali lah sebab baru lagi kan. aku ni naik flight dengan pahang so tak kenal lagi .


first time kluar selepas 3 hari mereput dalam rumah. eksaited naik 


asrama terengganu.yang kanan tu sebelah perempuan. yang kiri lelaki. yang tengah tu surau 


apa ni? masa mula mula dtg senior hidang menda ni.yang ni nama dia "ish" haa mcm tu lah sebut. roti dia nipis keras sikit.dalam dia just letak sayur sayur,telur,daging skit. mcm tu lah. tapi aku tak suka. rasa dia pelik. tapi yang ni lah murah. jimat tau makan menda ni.


posing sikit depan asrama terengganu . nampak tak bendera ganu tu?
okey nanti aku sambung part 2 okey!





0 Comments available :

Post a Comment








Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : FIRA ALOVA

All rights reserved ® fira alova.

♦ Older Posts →